onsdag 30. mai 2018

Viking sportsragg sokkeoppskrift

ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Jeg fikk viking sportsragg i hemmelig venn gave i går i posten. Hadde aldri strikket i det garnet før så jeg var veldig spent da jeg la opp til ett par sokker til. Det garnet har jeg aldri brukt før. Hvilke andre typer garn kan du anbefale og hvor mange nøster trenger jeg!


Garnet er ekstremt mykt og godt å strikke av. Norges største strømpegarn! Alt til trening - Fri frakt, fri retur - Sportamore - dagers åpent kjøp.


Her er strikkeoppskrifter på sokker som du sikkert vil finne nyttige. Jeg har laget ei sokkeoppskrift som jeg har strikket i grønne vårfarger med hvitt og kalt sokkene for. Heftet kan kun kjøpes sammen med oppgitt garn. Masser af dejlige sokker fra viking sportsragg.


Gavekort: Er du i tvivl om hvad du skal købe? Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å øke brukervennligheten i samsvar med Lov om elektronisk kommunikasjon. Enkeltmønster nr Sokker til barn og voksne. Strikket i Sisu eller Perfect.


Bli inspirert av de siste trendene. Kjøp sesongens nyeste it-plagg! This durable wool blend is machine. Billiga viking sportsragg online.


Fler än olika viking sportsragg med snabb leverans, fri frakt över 2kr och superpriser. Köp viking sportsragg hos oss idag! Viking Milk – ,-Garn laget av 1 Melk. Egner seg godt til strømper, votter, luer og skjerf, samt gensere til barn og voksne.


Godt utvalg av strikkegarn på nett! Vi har garn på nett, strikkepinner, knapper og annet tilbehør! Garn, strikkeoppskrifter, gratis strikke oppskrifter og ferdig strikk Se.


Sportsragg består av ull fra Sør-Amerika- Akryl-Nylon. Garn og pinner, egne og oversatte oppskrifter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg