fredag 15. januar 2016

Kellen bordsag

Besøk den nye nettbutikken vår og se hele vårt sortiment her! Se hele sortimentet vårt her! Finn din nærmeste butikk her! Les mer om hva vi kan tilby her! Opprett en bedriftskonto nå!


Bordsag for håndverkere og hobbysnekkere. Leveres med 2mm sagblad. Som sagt litt tidligere i tråden, så har jeg en Kellen bordsag , og den er ikke helt presis. Det virker som om alt er montert litt skjevt,.


Nå vet ikke jeg hva den Kellen sagen koster,. Erfaringer med billige gjærsager gjør desverre at det blir dyrt når jeg skal ha meg bordsag da. Søk etter kellen bordsag på Kelkoo.


Denne gangen har TV hjelper deg og Otto samarbeidet om å teste kapp-og bordsager. Testene finner du her: Kappsag. Her er vi ved noe av det viktigste med en bordsag. Jeg kjøpte en bordsag på Obs for noen år siden.


Venter bare på en unnskyldning til å kjøpe en ordentlig en. Bordsirkelsaga er egentlig ei håndsirkelsag som er snudd på hodet og montert i ei kasse. Men kassa gjør at saga kan så mye mer – hvis den altså er godt konstruert.


SAGBORD TIL BORDSAG MLT100. Gjærsaging i 45° i begge retninger. Kompakt, stabil og lett bordsag med kraftig motor. Overbelastningsbeskyttelse. Uttrekkbare materialstøtter på høyreside og bak.


Sjekk priser på test bordsag. Kjøp test bordsag billig i nettbutikkene. Sammenlign priser i mer enn 3butikker! Laserstråle og eget avsug er noe av det som gjør kapp- og gjærsaga supernyttig. Vi hjelper deg å velge blant varer.


Se laveste pris fra over 3nettbutikker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg